מהו קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא תהליך שמטרתו לשפר את המיקום של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש הלא ממומנות של גוגל, על ידי אופטימיזציה של תכני האתר ומבנהו, וכן יצירת קישורים איכותיים המפנים אליו.

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

מהו קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים אורגני, הנקרא גם אופטימיזציה של מנועי חיפוש אורגני, הוא תהליך של שיפור הדירוג שלך בתוצאות חיפוש ללא תשלום (או אורגניות) במנועי חיפוש כמו Google, Bing או DuckDuckGo. טקטיקות קידום אתרים אורגני כוללות מחקר מילות מפתח, בניית קישורים, יצירת תוכן ועוד.

אם יש לכם עסק, אתם יודעים כמה חשוב שמשתמשים יבקרו באתר שלכם. אחרי הכל, שם הם יכולים ללמוד יותר על המוצרים, השירותים והמותג שלכם.

אבל מה אם אתם פשוט לא מקבלים את התנועה לאתר שאתם צריכים כדי להגביר את המותג שלכם לככב בתעשייה?

למרות שיישום קמפיין קידום אתרים אורגני אינו מבטיח שהעסק שלך יהפוך לשם דבר, הוא יכול ותבטיח שהאתר שלך ידורג גבוה בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP), מה שיכול להביא לך יותר תעבורה לאתר ויותר מכירות.

אם התוצאות האלה הן משהו שאתם מחפשים, המשיכו לקרוא כדי ללמוד על היסודות של קידום אתרים אורגני, אסטרטגיית קידום אתרים אורגני לדוגמה, וכיצד זה משנה את המשחקים עבור העסק שלך.

קידום אתרים אורגני בגוגל

הוא אסטרטגיית שיווק מקוונת המורכבת מתת-אסטרטגיות קטנות יותר, כמו מחקר מילות מפתח ובניית קישורים, שעוזרות לאתר שלך לדרג בראש דפי תוצאות מנועי חיפוש אורגניים ללא תשלום.

קראו מאמר על: בניית אתרים בחינם: האם כדאי ?

מדוע קידום אתרים אורגני בגוגל חשוב?

קידום אתרים אורגני חשוב בשיווק אורגני מכיוון ש-75 אחוז מדהים מהמחפשים אפילו לא לוחצים מעבר לדף הראשון של התוצאות. אם אתם לא מדורגים גבוה, ניחשתם נכון – האתר שלכם לא יקבל תנועה, מה שאומר שהאתר שלכם יתקשה להביא מכירות והפניות לעסק שלכם.

חברות גם צריכות לשים לב לאופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש מכיוון שמשתמשים מסתמכים על מנועי החיפוש כדי למצוא את מה שהם צריכים. למעלה מ-90% מהחוויות המקוונות מתחילות במנוע חיפוש, כמו גוגל.

אם אינך מופיע בראש תוצאות החיפוש האורגניות, אתה נותן הכנסה ותנועה לעסק.

למעשה, תנועה אורגנית תופסת יותר מ-40% מההכנסות. שלא לדבר על, מנועי החיפוש מספקים קצב סגירה הגבוה פי שמונה משיווק מסורתי. חיפוש הוא ערוץ שיווק בעל ערך שמחכה להניב הכנסות לעסק שלך.

אתם רק צריכים להתחיל לבצע אופטימיזציה של האתר שלכם לקידום אתרים אורגני.

 

מה זה SEO - נועם שיווק דיגיטלי

כמה עולה קידום אתרים אורגני בגוגל?

המחירים עבור קידום אתרים אורגני תלויים במספר גורמים, החל מהאגרסיביות של האסטרטגיה שלך ועד למודל התמחור של סוכנות ה-SEO שלך. בממוצע, חברות ישקיעו  1500 שקל עד 5000 שקל בחודש.

הקשר של גוגל עם קידום אתרים אורגני

בואו נדבר על איך הדירוג עובד, וכיצד קידום אתרים אורגני וגוגל מחוברים.

לפני שנוכל לדבר על קידום אתרים אורגני, חשוב להבין את גוגל, ולמה הוא ממלא תפקיד כה גדול באסטרטגיית קידום אתרים אורגני שלך.

לגוגל כמנוע חיפוש יש אחריות גדולה. המטרה העיקרית של מנוע החיפוש הפופולרי ביותר היא להבטיח שכאשר משתמש מספק שאילתת חיפוש, הוא מחזיר את התוצאות האינפורמטיביות והמועילות ביותר שאפשר.

גוגל רוצה שהתוצאות שהיא מספקת יהיו משאבים מקיפים התואמים את כוונת החיפוש של המשתמשים – המידע שהם רוצים למצוא בעת חיפוש מקוון.

לא רק זה, אלא שגם לגוגל אכפת מהחוויה שתהיה למשתמשים שלה באתר, כך שהיא גם בוחנת דברים כמו חווית המשתמש שהאתר מספק, מהירות הדף וזמן השהייה.

כל גורמי האתר הללו ממלאים תפקיד גדול בדירוג החיפוש האורגני ובמקום שבו האתר שלך.

ליצור קשר איתי עכשיו ואשמח לעזור.

 

איך עובד קידום אתרים אורגני בגוגל?

אם המטרה העיקרית של גוגל היא לספק את התוצאות הטובות ביותר למשתמשים, המטרה של קידום אתרים אורגני היא ליצור אתר ותוכן שראויים לדירוג העליון של גוגל.

אם אתה רוצה שהאתר שלך ידורג גבוה ב-SERPs, זה חיוני שהאתר יהיה עם אופטימיזציה לSEO.

אסטרטגיית קידום אתרים אורגנית מורכבת מטכניקות שפועלות יחד כדי לשפר את האתר שלך.

כמה אסטרטגיות SEO אורגני כוללות:

  • מחקר מילות מפתח: חקור את מילות המפתח שאתם צריכים למקד כדי שהאתר שלך יופיע בראש ה-SERPs כאשר אנשים מחפשים מילות מפתח וביטויים הקשורים לעסק שלך.
  • יצירת תוכן: יצירת סוגים שונים של תוכן כדי למקד מילות מפתח בעלות ערך עבור קמפיין SEO האורגני שלך.
  • יצירת פרופיל קישור פנימי: הבטחה שדפי האתר שלך כוללים קישורים לדפים אחרים באתר שלך, כך שבוטי חיפוש יוכלו לסרוק את האתר שלך ולהוסיף אותו לאינדקס.
  • הוספת מולטימדיה לתוכן: הוספת אלמנטים ויזואליים כמו תמונות, אינפוגרפיקה וסרטונים לדפי האתר שלך כדי למשוך את המבקרים ולעודד אותם לבלות יותר זמן באתר שלך.
  • הבטחת האתר שלך קל לשימוש ואסתטי: פישוט הניווט באתר שלך כך שהמבקרים יוכלו למצוא מידע במהירות וביעילות, להבטיח שהלחצנים והטפסים שלך נטענים כראוי, ועדכון עיצוב האתר שלך.
  • אופטימיזציה של זמן הטעינה של הדפים באתר: ודא שהטעינה של דפי האתר שלך לא ייקח יותר משתיים או שלוש שניות כדי למנוע מאנשים לעזוב או לקפוץ מהאתר שלך.
  • הוספת תגיות של תמונה: הוספת טקסט תיאורי לתמונות שלך בקוד כדי להבטיח שגוגל תוכל להבין מהן התמונות וכיצד הן קשורות לתוכן.

טכניקות אלה פועלות יחד כדי לפנות לאלגוריתם הדירוג של גוגל, שיכול לעזור לך לדרג גבוה יותר ב-SERPs.

אסטרטגיית SEO אורגנית בת 4 שלבים שתשפר את הדירוג שלך ב-SERPs
עכשיו כשאתם יודעים מה זה SEO אורגני, אולי אתם חושבים איך להפוך את המידע הזה לאסטרטגיה יעילה עבור העסק שלך.

בואו נצלול לתוך אסטרטגיית קידום אתרים אורגנית בת חמישה שלבים שבטוח תביא את האתר שלכם לחסדי גוגל. אתם יכולים גם לשקול כמה שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים אורגני.

קראו עוד על: שיווק דיגיטלי לעסקים

שלב 1: ערכו מחקר מילות מפתח
מחקר מילות מפתח הוא חשוב ביותר – למעשה, יש שיגידו שזה הבסיס לאסטרטגיות קידום אתרים אורגניות יעילות.

כשאתה מבצע מחקר מילות מפתח, השתמש בכלי כמו Semrush כדי לזהות מילות מפתח בעלות ערך עבור העסק והתעשייה שלך. התחילו בהזנת מילות מפתח הקשורות למוצרים או לשירותים שלך.

משם תוכלו לראות וריאציות של מילות מפתח אלו, נפחי החיפוש שלהן, התחרות וערך העלות לקליק.

באופן אידיאלי, תבחר מילות מפתח עם נפחי חיפוש חודשיים גבוהים ותחרות נמוכה – זה הסוד בכל מה שקשור למציאת מילות מפתח יעילות.

כאשר אתם בוחרים מילות מפתח, עליכם לשקול למקד למגוון מילות מפתח עם זנב קצר וארוך. מילות מפתח עם זנב קצר הן מילות מפתח כלליות יותר כמו "שיווק". מילות מפתח עם זנב ארוך הן מילות מפתח וביטויים ספציפיים יותר כמו "שיווק לאתר אינטרנט אורגני".

כפי שאתם יכולים לראות, מילות מפתח אלו שונות מאוד ומושכות חיפושים עם כוונות שונות.

אם אתם מנהלים לדוגמא: אתר להלוואה מיידית ותכתוב דף שמכוון למילת המפתח "הלוואה", יהיה לך קשה מאוד לדרג את מילת המפתח הזו בתוצאות החיפוש.

למה? כי אלפי אתרים אחרים גם מנסים לדרג עבור אותה מילת מפתח בדיוק.

כפי שאתם יכולים לראות, נפח החיפוש הוא סופר גבוה עבור מילת המפתח, אבל כך גם המתחרים.

מצד שני, אם תכתבו דף שמכוון למילת המפתח הארוך "שיווק לאתר אינטרנט אורגני", יהיה לכם הרבה יותר קל לדרג מכיוון שלא כל אתר שיווק תיצור תוכן על הנושא הזה. נפח החיפוש נמוך בהרבה, אבל כך גם התחרות.

תראו מדוע מחקר מילות מפתח הוא כל כך חשוב?

שלב 2: צרו תוכן כדי למקד את מילות המפתח המתאימות ביותר שלך
לאחר שבחרתם רשימה של מילות מפתח שימקדו ביעילות את הקהל שלכם, הגיע הזמן להתחיל לכתוב.

גוגל מדרגת את התוכן הזה בתוצאות החיפוש, אז כמו שהזכרנו קודם, חשוב שהוא יהיה אינפורמטיבי ומועיל לקוראים כדי לזכות בדירוג אורגני מוביל.

אתם יכולים לבחור לפרסם מגוון סוגי תוכן כדי למקד את מילות המפתח שלך.

לדוגמה, בלוג מאפשר לך לפרסם זרם קבוע של תוכן טרי, שגוגל אוהבת. אתם יכולים גם לפרסם תוכן ארוך, שאורכו בדרך כלל יותר מ-2000 מילים. גוגל גם אוהבת תוכן ארוך כיוון שהוא מוכיח שאתה מומחה לנושא.

לא משנה איזה סוג תוכן תבחרו לכתוב, עליכם לשאוף לספק את המידע הטוב ביותר למשתמשים על מילת המפתח שלך.

שלב 3: הוסף מולטימדיה לתוכן שלך
אחד הטיפים החשובים ביותר לקידום אתרים אורגני הוא הוספת מולטימדיה לתוכן שלך. למרות שמולטימדיה עשויה להיראות טריוויאלית, היא רחוקה מכך. למעשה, יש טונות של הטבות להוספת מולטימדיה לתוכן שלך.

ראשית, כשאנחנו אומרים מולטימדיה, אנחנו מדברים על תמונות, אינפוגרפיקה ואפילו סרטונים. סוג זה של תוכן מצוין לפירוק קירות ארוכים של טקסט ועוזר לשמור על מעורבות המשתמשים בדף שלך.

אבל איך מולטימדיה מועילה לקמפיינים של קידום אתרים אורגני בגוגל?

כאשר אתם שומרים על מעורבות המשתמשים בדפי האתר שלך, אתה שומר אותם באתר שלך למשך זמן רב יותר. כמו שהזכרנו קודם לכן, זמן השהייה, או משך הזמן שהמשתמשים נשארים באתר שלך, הם גורם חשוב בדירוג של גוגל.

כל תוספת קטנה לדף שלך שעוזרת להשאיר את המשתמשים באתר שלך זמן רב יותר היא שנייה נוספת לקראת זמן השהייה הכולל שלך, מה שיכול להועיל לדירוג החיפוש שלך.

 

שיווק דיגיטלי הגדרת התגים לפני התחלת השיווק באינטרנט

שלב 4: בצע אופטימיזציה של מהירות הדף של האתר שלך

הזכרנו גם שמהירות הדף היא גורם דירוג נוסף של גוגל, ומסיבה טובה. זוכרים איך אמרנו שגוגל רוצה לספק את התוצאות הטובות ביותר למשתמשים?

קחו זאת בחשבון מאוד חשוב מהירות אתר.

יותר ממחצית ממשתמשי מנועי החיפוש, 55 אחוז ליתר דיוק, יעזבו את האתר שלך אם ייקח יותר משלוש שניות לטעון. למרות שזה נשמע כמו מהירות מסחררת, זה לא כל כך נדיר בעידן הטכנולוגי של היום.

הנה כמה טיפים לקידום אתרים אורגני שכדאי לקחת בחשבון כשאתה מנסה לשפר את מהירות הדף שלך:

  • דחוס את התמונות שלך: למרות שתמונות ענק נראות יפהפיות באתר שלך, לעתים קרובות הן מפחיתות את מהירות הדף שלך. השתמש בכלי כמו tinypng כדי לבצע אופטימיזציה לתמונות שלך ועדיין לשמור על מראה יפה!
  • צמצם את מספר ההפניות מחדש: אם לאתר שלך יש הרבה הפניות מחדש זה נקרה בשפה המקצועית 301, זה יכול להאט את מהירות הדף שלך מכיוון שהשרת צריך לחפש שני דפים נפרדים, הדף המופנה מחדש והדף שאליו הוא מופנה.
  • שמירה במטמון של דפדפן: שמירה במטמון של דפדפן מאחסנת משאבי אתר במחשבים מקומיים כאשר אנשים מבקרים באתר שלך. זה מפנה מקום לטעינת הדפים שלך מהר יותר מכיוון שאחסון דפדפן "זוכר" משאבים במקום להוריד אותם שוב בזמן שמבקרים גולשים באתר שלך.
    אלו הם רק כמה פתרונות להאטה של ​​מהירות הדף.

אם אתה רציני לגבי טעינת האתר שלך מהר יותר, שקול שירותי אופטימיזציה של מהירות דפים.

צור קשר איתי עכשיו ואשמח לעזור.

שאלות נפוצות
כמה זמן לוקח לראות תוצאות מקידום אורגני?
מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן?
האם קידום אורגני מתאים לכל סוגי האתרים?
כן, קידום אורגני יכול להיות יעיל לכל סוגי האתרים, אך האסטרטגיה והטכניקות עשויות להשתנות בהתאם למטרות ולאופי האתר.
הירשמו עכשיו:
פוסטים אחרונים